Jak dlouho trvá doručení? Česká Republika a Slovensko: 4-35 pracovních dnů. U některých produktů je uvedená jiná doba doručení, proto doporčujeme zkontrolovat popisek produktu.V období svátků se tato doba může prodloužit. Pokud jste neobdrželi své zboží do 35 pracovních dnů od objednání, kontaktujte nás prosím a buď vám zašleme nové nebo vám vrátíme peníze. * Nezahrnuje dobu zpracování 2-5 dní.

 

Pokyny pro případné celní řízení

 

1. Kdy vznikne důvod pro celní projednání zásilky?

1.1 Objednané zboží může být celně projednáno pokud má objednávka hodnotu vyšší než 550 Kč. Z naší zkušenosti však plyne, že objednávky do hodnoty 1500 Kč jsou procleny velice zřídka.

2. Jaké podklady jsou potřeba pro bezproblémové celní řízení?

2.1 Pokud bude Vaše zásilka zadržena k celnímu projednání, budete písemně vyzváni Českou poštou k doložení tří potřebných dokladů.

Jako první dokument je třeba doložit doklad o koupi. Ten jste měli obdržet na zadaný email, případně vám ho poskytneme na vyžádání. Vzhledem k tomu, že zboží z Vaší objednávky může být expedováno z více skladů a tedy může být doručeno postupně ve více zásilkách, vyznačte na prodejním dokladu konkrétní položky, kterých se celní řízení týká.

Jako druhý dokument doložte doklad o zaplacení, resp. výpis platby. K tomuto účelu postačí printscreen (snímek obrazovky) z internetového bankovnictví nebo útržek složenky.

Nakonec vyplňte plnou moc k proclení zásilky Českou poštou. Ta Vám bude zaslána současně s výzvou o doložení dokladů, elektronicky si ji můžete stáhnout ZDE. Plnou moc stačí vyplnit(jméno, adresu, datum) a podepsat.

Všechny dokumenty poště zašlete emailem na adresu: sklad.praha120@cpost.cz (max. velikost příloh 4MB a formáty pouze .jpg, .pdf, .doc). Do předmětu emailu uveďte skladové číslo a podací číslo zásilky(není-li dostupné, stačí skladové), které naleznete v oznámení o příchodu zásilky ze zahraničí.

Nemáte-li možnost zaslat dokumenty emailem, pošlete je v obálce na adresu: Pošta Praha 120, odbor celní deklarace, Plzeňská 139, 220 00, Praha 5 – Košíře.

3. Jaké komplikace mohou nastat?

3.1 Budou-li dodrženy výše uvedené pokyny, nemělo by dojít k žádným komplikacím. Pokud by zboží bylo zadrženo, vrátíme Vám peníze za objednávku. V případě jiných komplikací nás kontaktujte.

4. Jak dlouho trvá celní řízení?

4.1 Samotné celní řízení trvá obvykle 2-3 dny. Ke zdržení dochází v době od rozhodnutí o celním projednání do doručení výzvy o doložení dokladů a do poskytnutí těchto dokladů zákazníkem České poště. Celkem tedy počítejte s 5-10 dny.

5. Jaké poplatky mohou vyvstat v souvislosti s celním projednáním?

5.1 S proclením mohou nastat tyto poplatky: DPH, CLO a poplatek České poště za zastoupené v celním řízení.

6. Naše pomoc při celním řízení

6.1 Jelikož si našich zákazníků vážíme, řešíme tyto situace vždy k Vaší spokojenosti. S proclením Vám rádi poradím na emailu info@eyha.cz. Pokud byl na zásilku vyměřen celní dluh, zaplatíte ho při převzetí zásilky na Vaší poště. Celní výměr a doklad o poplatku za proclení poté oskenujte a zašlete nám ho na výše uvedený email, tuto částku Vám budeme kompenzovat formou kuponu na další nákup, příp. proplacení nákladů v souvislosti s celním projednáním. Kompenzaci lze poskytnout pouze zákazníkům, kteří nezakoupili zboží k podnikatelskému účelu.