Kdo je pan Tau, vám jistě nemusíme vysvětlovat, je to jedna z nejznámějších pohádkových postav a velice dobře jej znají děti i dospělí. Hlavním hrdinou všech jeho příběhů byla kouzelná buřinka, ovšem součástí image tohoto nesmírně hodného a laskavého muže bylo i paraple. Docela obyčejný rozkládací černý deštník. Pan Tau s deštníkem na první pohled působil velice sebejistě a vyniklo to zejména v jeho předposledním filmovém zpracování s názvem „Poplach v oblacích“. Postavička celá v černém s buřinkou i deštníkem úžasně kontrastovala na křídle letadla TU 134 A ve výšce osmi tisíc stop obklopená bělavými obláčky na modrém nebi – tedy samozřejmě pouze „jako“, scény se natáčely na ruzyňském letišti v prostorách za hangárem F nebo hangárem E na „starém letišti“.
Tehdy nebylo zvykem tisknout na paraplata a deštníky žádné texty, obrázky a loga, tento trend k nám dorazil ze zemí západní Evropy až po sametové revoluci, a tak se jen můžeme dohadovat, co by asi Pan Tau měl natištěno na deštníku, kdyby tu možnost měl. Je docela pravděpodobné, že by se tam objevily výrazy jako „Život je plný tajemství, kouzel a překvapení“ anebo „Naslouchejte vašim dětem, které k vám promlouvají i beze slov.“
Deštník je velká reklamní plocha – značnou výhodou deštníků je obrovská plocha, která upoutá pozornost na velkou vzdálenost. Jste-li dostatečně kreativní, můžete tímto způsobem oslovit desítky, možná stovky lidí na ulici a využít situace, kterou nabízí májový deštík nebo letní bouřky či podzimní deštivé plískanice. Nemusíte se oblékat do černého obleku s buřinkou, s deštníkem s potiskem budete viditelní na dobrých dvě stě metrů a chcete-li mít s oslovováním veřejnosti úspěch, namísto černé barvy paraplete dejte přednost zářivé žluté nebo červené s modrým či bílým silně kontrastním reklamním sdělením.